Podmínky doručování
1) Kde doručujeme
Doručujeme v rámci České republiky a Slovenska.
2) Expediční doba
Objednávky standardně expedujeme do 1–3 pracovních dnů od přijetí platby (nebo potvrzení objednávky dle zvoleného způsobu platby).
3) Cena dopravy
Dopravu hradí zákazník. Cena dopravy a dostupné způsoby doručení jsou vždy uvedeny v košíku a v pokladně (checkoutu) před odesláním objednávky. Kupující odpovídá za správnost doručovacích údajů uvedených v objednávce.
4) Doba doručení
Doba doručení se liší dle zvoleného dopravce a cílové adresy. Obvykle činí 1–3 pracovní dny v rámci ČR a 2–5 pracovních dnů v rámci SR od odeslání zásilky.
5) Sledování zásilky
Po odeslání zásilky vám zašleme potvrzení e-mailem. Pokud je k dispozici sledování, obdržíte také sledovací odkaz / číslo zásilky.
6) Nepřevzatá zásilka
Pokud si zákazník zásilku nepřevezme a zásilka se vrátí zpět odesílateli, kontaktujeme zákazníka ohledně dalšího postupu. Náklady na opětovné odeslání hradí zákazník.
7) Poškození zásilky
Při převzetí doporučujeme zkontrolovat stav zásilky. V případě zjevného poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo s dopravcem sepsat protokol o škodě a neprodleně nás kontaktovat.