Podmínky doručování

1) Kde doručujeme

Doručujeme v rámci České republiky a Slovenska.

2) Expediční doba

Objednávky standardně expedujeme do 1–3 pracovních dnů od přijetí platby (nebo potvrzení objednávky dle zvoleného způsobu platby).

3) Cena dopravy

Dopravu hradí zákazník. Cena dopravy a dostupné způsoby doručení jsou vždy uvedeny v košíku a v pokladně (checkoutu) před odesláním objednávky. Kupující odpovídá za správnost doručovacích údajů uvedených v objednávce.

4) Doba doručení

Doba doručení se liší dle zvoleného dopravce a cílové adresy. Obvykle činí 1–3 pracovní dny v rámci ČR a 2–5 pracovních dnů v rámci SR od odeslání zásilky.

5) Sledování zásilky

Po odeslání zásilky vám zašleme potvrzení e-mailem. Pokud je k dispozici sledování, obdržíte také sledovací odkaz / číslo zásilky.

6) Nepřevzatá zásilka

Pokud si zákazník zásilku nepřevezme a zásilka se vrátí zpět odesílateli, kontaktujeme zákazníka ohledně dalšího postupu. Náklady na opětovné odeslání hradí zákazník.

7) Poškození zásilky

Při převzetí doporučujeme zkontrolovat stav zásilky. V případě zjevného poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo s dopravcem sepsat protokol o škodě a neprodleně nás kontaktovat.